بایدن مدعی شد: روسیه در تدارک مداخله در انتخابات میان دوره کنگره است

 
در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
رئیس جمهور آمریکا در ادامه کارزار روسیه هراسی، دولت مسکو را به تلاش برای مداخله در انتخابات میان دوره ای کنگره که قرار است ۲ سال دیگر برگزار شود؛ متهم کرد.

به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا بعد از دیدار روز گذشته خود با نمایندگان نهادهای امنیتی این کشور، مدعی شد که طبق برخی گزارش های ارائه شده، روسیه در تدارک مداخله در روند انتخابات میان دوره ای ۲۰۲۲ آمریکا است.

وی در ادامه این ادعا افزود: به کارزار انتشار اطلاعات جعلی و آنچه که روسیه از هم اکنون درباره انتخابات ۲۰۲۲ انجام می دهد؛ نگاه کنید. این نقض آشکار حق حاکمیت ما است.

البته بایدن درباره اینکه روش های احتمالی مسکو برای مداخله در انتخابات ۲۰۲۲ چیست یا اینکه چه شواهدی در دست است؛ اشاره ای نکرد.

انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا در ۸ نوامبر ۲۰۲۲ انجام می شود که طی آن همه ۴۳۵ کرسی مجلس نمایندگان و ۳۴ کرسی از مجموع ۱۰۰ کرسی مجلس سنا به رای گذاشته خواهد شد.

اتهام جدید بایدن و نهادهای اطلاعاتی آمریکا علیه روسیه در حالی است که گمان می رود در انتخابات میان دوره ای کنگره، جمهوریخواهان برای جبران ناکامی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰، حضوری پررنگ داشته باشند و این امر مایه نگرانی دموکرات هایی است که در حال حاضر کنترل هر دو مجلس قوه مقننه را در اختیار دارند.

 

 

 

منبع:http://www.russiaviewer.ru

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟