دستگیری مسئول اقلیم کردستان در تشکیلات تروریست های داعش

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
دستگیری مسئول اقلیم کردستان در تشکیلات تروریست های داعش
دستگاه اطلاعات و تحقیقات فدرال توانسته «ابوابراهیم دابق»، مسئول امنیت ولایت شمال عراق در تشکیلات تروریست‌های داعش را دستگیر کند.

دستگاه‌های امنیتی عراق از بازداشت یکی از سران گروه تروریستی داعش که از وی به «فرد تحت تعقیب شماره اول اقلیم کردستان» یاد می‌شود خبر داد.

واحد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد که دستگاه اطلاعات و تحقیقات فدرال وابسته به وزارت کشور عراق توانسته «ابوابراهیم دابق»، مسئول امنیت ولایت شمال عراق در تشکیلات تروریست‌های داعش را دستگیر کند.

این بیانیه افزود که وی «فرد تحت تعقیب شماره اول در اقلیم کردستان و مسئول دسته‌های تروریستی داعش در این منطقه ازجمله گروه‌های طراح حملات تروریستی و انفجار و ترور افراد درون اقلیم بوده است».

براساس این بیانیه، بازداشت این تروریست «پس از تلاش‌های میدانی به مدت بیش از یک ماه و نیم و تعقیب وی در استان‌های کرکوک و نینوا و بغداد و انبار بوده است».

این فرد همسر یک زن تروریست است که پیش‌تر دستگیر شده بود و مسئول انتقال بمب‌های دست‌ساز به استان اربیل و همچنین توزیع پول میان عناصر داعش در استان نینوا بوده است.

واحد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق تأکید کرده که «مسئول و هماهنگ‌کننده میان سران تروریست‌های داعش» نیز در همین عملیات دستگیر شده است.

 

منبع:https://mdeast.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟