باسیل: اگر ایران لبنان را اشغال کند با آن همان طور مبارزه می کنیم که با اسرائیل و سوریه کردیم

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
رئیس جریان ملی آزاد لبنان، تأکید کرد که برخی طرف‌ها می‌کوشند چنین وانمود کنند که گویی لبنان به اشغال ایران درآمده است.

«جبران باسیل»، رئیس جریان ملی آزاد لبنان، تأکید کرد که برخی طرف‌ها می‌کوشند چنین وانمود کنند که گویی لبنان به اشغال ایران درآمده است.

باسیل با انتشار توئیت‌هایی نوشت: «نگران نباشید، لبنان به اشغال ایران درنیامده چون هیچ کس نمی‌تواند فرهنگ و دیانت و ایمان و سرزمین و کوه‌های ما را اشغال کند یا در آن پای بگذارد».

او گفت که امروز کسانی می‌خواهند برای با نشان دادن آدرس اشتباه، مردم لبنان را متقاعد کنند که گویی اشغالگری تازه‌ای در لبنان پیش آمده اما «جریان ملی آزاد همان‌طور که با اشغالگری اسرائیل و حکومت سوریه جنگید، اگر اشغالگری ایران هم در کار باشد اولین کسی خواهد بود که با آنها مبارزه می‌کند».

باسیل تأکید کرد که لبنان امروز از چهره‌های سیاسی‌ای که از دهه 1990 بر لبنان حکومت کردند رها می‌شود و اکنون نوبت نظام مالی‌ای است که بر این کشور حکومت می‌کرده است و باید آن را هم سرنگون کرد.

وی افزود که برخی کشورها با نفت و گاز به جنگ لبنان آمده‌اند چون نمی‌خواهند اقتصاد لبنان آزاد از بندگی آنها باشد و لبنان سرسپرده آنها و صندوق بین‌المللی پول بماند و نتواند روی پای خود بایستد.

باسیل تأکید کرد که لبنان می‌خواهد که در جهان دوستانی داشته باشد نه اینکه مزدور کسی باشد و افزود که اشغالگر واقعی آن است که می‌خواهد فکر و فرهنگ را اشغال کند.

منبع:https://mdeast.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟