حضور بنیامین نتانیاهو در دادگاه برای پاسخ به کیفرخواست علیه وی

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
نخست وزیر اسرائیل پس از بارها فرار از دادگاه، امروز برای پاسخ به کیفرخواست علیه وی درباره فساد، کلاهبرداری و سوء استفاده از اعتماد عمومی در دادگاهی در قدس حاضر می شود.

 «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر اسرائیل پس از بارها تعویق جلسات دادگاه خود، امروز دوشنبه در برابر دادگاهی در قدس حاضر می شود تا به کیفرخواست علیه وی درباره پرونده های فساد مالی و رشوه، کلاهبرداری و خیانت به اعتماد عمومی پاسخ دهد.

پیش از این نیز نتانیاهو برای نخستین بار در ماه مه 2020 و پس از بارها به تعویق انداختن جلسات دادگاه به بهانه های مختلف از جمله وجود اشتباه در اقدامات قانونی و عدم دریافت همه مستندات توسط وکلای وی، در دادگاه حاضر شده بود.

برخلاف نخستین جلسه از دادگاه نتانیاهو که از طرفدارانش خواسته بود در برابر دادگاه تجمع کنند، این بار وی از یک طرف در سایه انتشار ویروس کرونا و از طرفی دیگر از ترس عکس العمل های متفاوت طرفدارانش در نظرسنجی ها برای شرکت در تظاهرات، از طرفدارانش خواست در منزل بمانند و توصیه های فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

رسانه های اسرائیلی اعلام کردند که راه های منتهی به دادگاه محل حضور نتانیاهو امروز بسته می شود و نیروهای گارد امنیتی درون دادگاه و نیروهای پلیس در محل دادگاه حضور خواهند داشت.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که نتانیاهو بارها از حضور در جلسات محاکمه فرار کرده است و هر بار به بهانه شیوع ویروس کرونا و عدم امکان حضور در دادگاه به دلیل رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از حضور در دادگاه خودداری کرده است.

نتانیاهو در سه پرونده فساد مالی به پرداخت رشوه، کلاهبرداری و سوء استفاده از اعتماد عمومی متهم است.

 

منبع:https://mdeast.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟