رزمایش مشترک نیروی هوایی رژیم صهیونیستی و آلمان

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید

آسمان آلمان روز پنجشنبه گذشته میزبان جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بود تا دو طرف برای اولین بار تمرین نظامی مشترک در آلمان برگزار کنند. تورستن وبر سخنگوی نیروی هوایی آلمان به خبرگزاری رسمی این کشور گفت: «برای ما خیلی پرشور بود که جنگنده‌های اسرائیلی اولین بار یکی پس از دیگری وارد حریم هوایی آلمان شدند. این روزها همکاری فشرده‌ای با اسرائیلی‌ها داریم. با همدیگر تمرین می‌کنیم و سربازان آلمانی در اسرائیل آموزش می‌بینند.»

سرهنگ اُ (O) خلبان نیروی هوایی رژیم صهیونیستی که از بازگو کردن نام کاملش خودداری کرد، گفت که در جریان تمرین نظامی دوران سخت گذشته آلمان‌ها و یهودیان را به خاطر آورده است. در همین راستا روزنامه تایمز اسرائیل نوشت: روز سه شنبه گذشته جنگنده‌های آلمانی و اسرائیلی بر فراز اردوگاه کار اجباری داخائو برای ادای احترام به بیش از 400 کشته یهودی در این اردوگاه در جریان هولوکاست به پرواز درآمدند.

مانور مشترک جنگنده های رژیم صهیونیستی و آلمان

خلبان‌های رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه گذشته به منظور مشارکت در تمرین‌های نظامی دو هفته ای وارد پایگاه هوایی در غرب آلمان شدند. رژیم صهیونیستی با داشتن 6 جنگنده اف 16، دو فروند گلف استریم و دو بوئینگ 707 سوخت رسان  و همچنین 180 پرسنل، تمرین نظامی هفته نخست را با نیروی هوایی آلمان برگزار می‌کنند و هفته دوم با جنگنده‌های نیروی هوایی مجارستان رزمایشی را برگزار خواهد کرد.

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی برای اولین بار است که در چنین تمرین های نظامی در آلمان و با مشارکت دیگر کشورهای ناتو حضور می یابد. این رزمایش بر اساس اعلام نیروی هوایی رژیم صهیونیستی تا تاریخ 28 اوت (7 شهریور) ادامه دارد.

منابع پژوهش در دفتر پژوهشکده موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟