گردان‌های سیدالشهداء: پس از 31 دسامبر آتی، جنگ با امریکایی‌ها علنی و با شدت تمام خواهد بود

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
گردان‌های سیدالشهداء تاکید کرد پس از اتمام مهلت حضور نیروهای رزمی امریکا در پایان سال جاری، جنگ علیه نظامیان امریکایی «علنی و با شدت تمام» خواهد بود.

گردان‌های سیدالشهداء به عنوان یکی از گروه‌های مقاومت اسلامی در عراق تاکید کرد پس از اتمام مهلت حضور نیروهای رزمی امریکا در پایان سال جاری، جنگ علیه نظامیان امریکایی «علنی و با شدت تمام» خواهد بود.

«کاظم الفرطوسی»، سخنگوی گردان‌های سید الشهداء در گفت‌وگو با شبکه روداو تصریح کرد: دولت از طریق زمانبندی‌‌هایی که به هنگام سفر «مصطفی الکاظمی» به امریکا درباره روند خروج نیروهای امریکایی اعلام کرد، از همه فرصت‌های خود استفاده کرد، چه این امر از سوی طرف امریکایی تایید یا تکذیب شود.

همچنان 3500 سرباز خارجی از جمله 2500 نیروی امریکایی در اراضی عراق حضور دارند.

الفرطوسی با بیان اینکه این آخرین فرصت دولت برای پایان دادن به پرونده حضور نیروهای بیگانه در کشور است، گفت: ما تنها برای مبارزه با حضور نظامی امریکا و دیگر کشورها در داخل عراق وجود داریم لذا عملیات علیه این نیروها مستقیم، علنی و با شدت تمام خواهد بود.

وی گفت: گروه‌های مقاومت در عملیات گذشته علیه این نیروها برخی موارد را رعایت می‌کردند اما جنگ آتی علنی خواهد بود و  هیچ چیز خارج از مرزهای درگیری و نبرد نخواهد بود.

سخنگوی گردان‌های سیدالشهداء ادامه داد: دولت از هر ابزار و شیوه ممکنی که می‌توانست برای اقناع استفاده کرد اما ما در اصل به نمایش اعلام خروج نیروهای خارجی باور نداشتیم اما همسو با تمایل موجود و اینکه نگویند ما خواستار جنگ هستیم، اعلام خروج نیروهای خارجی را جدی قلمداد کردیم.

وی اظهار داشت: ما از همان لحظه اول و پیش از رفتن الکاظمی به امریکا می‌دانستیم که اینها تنها فریبکاری بصری است و هیچ قصدی برای خروج وجود ندارد؛ امری که ژنرال‌های امریکایی آن را تایید می کنند.

روز گذشته فرماندهی عملیات مشترک تمدید زمان خروج نیروهای امریکایی از عراق را تکذیب کرده بود.

 

 

منبع:https://mdeast.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟