حمایت هم‌حزبی‌های «نتانیاهو» برای ممانعت از نخست‌وزیری دوباره او

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی گفت، اعضای حزب لیکود از طرحی برای جلوگیری‌ از نخست‌وزیری دوباره «بنیامین نتانیاهو» حمایت می‌کنند.

به گزارش روز سه شنبه “جروزالم پست” ؛ «گیدئون سعر» وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی بار دیگر بر تصمیم خود برای ارائه طرحی در پارلمان این رژیم (کنست) درخصوص جلوگیری از حضور دوباره «بنیامین نتانیاهو» در پست نخست‌وزیری تاکید کرد

♦️سعر که ریاست حزب «امید جدید» را نیز برعهده دارد، شامگاه دوشنبه طی نشستی با نمایندگان پارلمانی این حزب گفت، هم‌حزبی‌های نتانیاهو در لیکود هم از طرح او برای ممانعت از نخست‌وزیری مجدد وی حمایت می‌کنند.

🔻وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی با بیان اینکه در زمان نخست وزیری نتانیاهو همه‌چیز تحت‌الشعاع منافع شخصی او قرار گرفته بود افزود، اسرائیل نباید دوباره در همان وضعیت گرفتار شود.

🔸براساس این گزارش، «بنی گانتز» وزیر جنگ اسرائیل و رئیس حزب «آبی و سفید» نیزاعلام کرده علاقمند به حمایت از طرح سعر شده است.

⬅️ سعر جمعه گذشته اعلام کرد، وزارتخانه متبوع وی طرحی را برای جلوگیری از سپرده‌شدن مأموریت تشکیل کابینه به نامزدی که در دادگاه به هر جرمی متهم است، آماده کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟