العامری در دیدارِ با زیباری: مستندات ارائه شده به دادگاه فدرال ابطال نتایج انتخابات را تضمین می‌کند

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
رئیس ائتلاف الفتح با هیاتی از حزب دموکرات کردستان به ریاست «هوشیار زیباری» دیدار و گفت‌وگو کرد.

«هادی العامری»، رئیس ائتلاف الفتح با هیاتی از حزب دموکرات کردستان به ریاست «هوشیار زیباری» دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار درباره سازوکار گذر از بحران سیاسی کنونی و برون‌رفت از بن‌بست سیاسی برای تحقق مطالبات همه طیف‌های مردم عراق رایزنی شد.

العامری در این دیدار تاکید کرد دلایل و مستنداتی که تقدیم دادگاه عالی فدرال شده است، اثبات تقلب در انتخابات و ابطال نتایج آن را تضمین می‌کند.

وی افزود: گزارش شرکت بررسی‌کننده دستگاه‌های رای‌گیری امکان بروز تقلب در نتایج انتخابات بدون باقی گذاشتن هیچگونه اثری را ذکر کرده و کمیساریا می‌گوید این تهدید خطرناک قابل پذیرش است.

رئیس ائتلاف الفتح در ادامه از هر گونه ثبات در اقلیم کردستان استقبال کرد و گفت: تحقق ثبات در اقلیم کردستان بر همه استان‌های عراق تاثیر دارد.

از سوی دیگر، زیباری اظهار داشت: موضع ما تاکنون روشن و واضح بوده است، ما در کنار هیچ گروهی علیه گروه دیگر نخواهیم بود، ما با یکدیگر مشترکاتی داریم و باید همه به خاطر آن با هم همکاری کنیم.

وی افزود: شما هم‌پیمانان ما هستید و ما دارای روابط جهادی، سیاسی و دولتی با یکدیگر از ده‌ها سال پیش هستیم، ما با دیگر گروه‌های سیاسی هم تفاهماتی داریم و برای حل تنش‌ها و مشکلات در وضعیت سیاسی کنونی با همه همکاری می کنیم.

رئیس هیات حزب دموکرات کردستان در پایان گفت: ما نقش محوری و مهم شما در آب کردن یخ اختلافات میان گروه‌های سیاسی را تایید می‌کنیم.

 

منبع:https://mdeast.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟