پیام های هشدارآمیز امریکا و اسرائیل به «محمود عباس» درباره ائتلاف انتخاباتی با حماس

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
رئیس دستگاه اطلاعاتی شاباک اسرائیل، در دیداری محرمانه با «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، پیام هشدارآمیز اسرائیل را به وی منتقل کرده است.

یک رسانه اسرائیلی خبر داد که «نداف ارگمان»، رئیس دستگاه اطلاعاتی شاباک اسرائیل، در دیداری محرمانه با «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، پیام هشدارآمیز اسرائیل را به وی منتقل کرده است.

کانال 12 اسرائیل در گزارشی تأکید کرد که ارگمان در این دیدار محرمانه نسبت به سه موضوع که به گفته وی «کاملا در حال خارج شدن از کنترل است» به محمود عباس هشدار داده است.

این گزارش افزوده که این سه موضوع که موجب نگرانی شدید اسرائیل شده پیگیری موضوع تحقیقات علیه اسرائیل در دادگاه جنائی بین‌المللی و تصمیم سازمان فتح برای ارائه لیست مشترک با حماس در انتخابات پارلمانی در مه آینده و همچنین توافق احتمالی فتح و حماس برای تشکیل دولت ائتلافی است.

این گزارش افزوده که جدا از سفر ارگمان، یک نماینده از دولت امریکا نیز محرمانه در رام‌الله با عباس دیدار کرده و پیامی مشابه ازجانب دولت امریکا به وی ابلاغ کرده است.

براساس این گزارش اسرائیل و امریکا نگران‌اند که روند مذاکرات جاری میان گروه‌های فلسطینی در قاهره موجب تقویت جایگاه حماس در کرانه باختری و دستیابی آنها به پست وزارت در تشکیلات خودگردان فلسطینی شود.

قرار است که انتخابات پارلمانی فلسطین در 22 مه آینده و انتخابات ریاست تشکیلات در 31 ژوئیه آینده برگزار شود.

 

 

منبع:https://mdeast.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟