کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق: موعد 10 اکتبر برای اجرای انتخابات مطلقا تغییر نخواهد یافت

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق با انتشار بیانیه تأکید کرد که انتخابات پیش از موعد عراق به هیچ عنوان به تعویق نخواهد افتاد و هیچ تجدید نظری در تاریخ 10 اکتبر به عنوان موعد انتخابات انجام نخواهد شد.

در بیانیه کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق ضمن تأکید بر اینکه «موعد 10 اکتبر برای اجرای انتخابات قطعی و تغییرناپذیر است» از نامزدهای انتخابات و رأی‌دهندگان خواسته که به جدول زمانی تعیین‌شده برای انتخابات پایبند باشند.

در این بیانیه آمده که تشکل‌های سیاسی فقط تا 17 آوریل برای ثبت‌نام در انتخابات فرصت دارند و این موعد تغییرناپذیر چون هرگونه تغییر در آن موجب تعویق انتخابات می‌شود و چنین چیزی رخ نخواهد داد.

این بیانیه همچنین از همه شهروندان عراقی به خصوص موالید 2001-2003 خواسته که برای گرفتن کارت هوشمند شرکت در انتخابات و ثبت‌نام برای رأی دادن اقدام کنند.

در این بیانیه از ادارات و نهادهای حکومتی نیز خواسته شده که کارکنانشان را به ثبت‌نام برای رأی‌دهی ترغیب کنند.

کمیساریای عالی مستقل انتخابات همچنین با تأکید بر بستن قرارداد با یک شرکت آلمانی برای پشتیبانی نرم‌افزاری اخذ رأی الکترونیکی تأکید کرده که این شرکت متعهد به عمل به وظایف خود برای اجرای انتخابات موعد مقرر است.

این کمیساریا تأکید کرده که هر کاری لازم باشد می‌کند تا انتخابات در موعد مقرر بدون هرگونه شائبه و بالاترین اعتماد مردم برگزار شود.

 

منبع:https://mdeast.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟