ائتلاف علاوی: نتایج کنونی انتخابات به تشدید اختلافات و وخیم‌تر شدن اوضاع می‌انجامد

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
ائتلاف تحت رهبری علاوی مجددا بر مخالفت خود با نتایج انتخابات پارلمانی تاکید و اعلام کرد این نتایح منجر به افزایش اختلافات و بدتر شدن وضعیت می‌شود.

ائتلاف الوطنیه به رهبری «ایاد علاوی» مجددا بر مخالفت خود با نتایج انتخابات پارلمانی تاکید کرد و افزود: این نتایح منجر به افزایش اختلافات و بدتر شدن وضعیت می‌شود.

ائتلاف الوطنیه در بیانیه‌ای ضمن تاکید بر مخالفت قاطع خود با نتایج اعلام شده توسط کمیساریای عالی انتخابات، هشدار داد این نتایج به تشدید اختلافات سیاسی و مردمی و بدتر و پیچیده‌تر شدن اوضاع در همه زمینه‌ها خواهد انجامید.

ائتلاف به رهبری علاوی افزود: همه موارد منفی که پیشتر درباره عملکرد کمیساریا و برگزاری انتخابات پیش، هنگام و پس از انتخابات هشدار آن را دادیم، اکنون پس از خارج شدن امور از کنترل و ناتوانی در مدیریت صحیح فرایند انتخاباتی اثبات شده است و این موضوعی است که ما پیش‌بینی آن را کرده بودیم زیرا این نهاد آماده نبوده و آموزش لازم را برای این نقش‌آفرینی ندیده بود.

الوطنیه ادامه داد: ما به اقدامات قانونی برای شکایت درباره نتایج انتخابات و تخلف و تقلب‌های صورت گرفته در آن ادامه خواهیم داد.

این ائتلاف ضمن ابراز تاسف شدید از نقش تماشاچی «ناظران بین‌المللی»، اظهار داشت: در این انتخابات صوری، اراده میلیون‌ها عراقی مصادره شد و این انتخابات که نمی‌تواند مرهمی برای زخم‌هایی مردم عراق باشد و تبدیل به آغاز مشکلات خطرناک خواهد شد.

ائتلاف تحت رهبری علاوی در پایان از دادگاه فدرال خواست تا در تایید نتایج مشوش انتخابات و تکمیل رسیدگی به شکایت‌ها درنگ و دقت بیشتری داشته باشد.

 

منبع:https://mdeast.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟