آمار مبتلایان به کرونا در کرانه باختری و نوار غزه (هفته پایانی اکتبر 2020)

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
آمارهای منتشرشده از میزان مبتلایان به کرونا در کرانه باختری و نوار غزه پس از رفع محدودیت های آمد و شد در هفته اخیر از سیر صعودی مجدد این ویروس در این دو منطقه خبر می دهند.

براساس اطلاعات منتشرشده توسط وزرات بهداشت کرانه باختری تا تاریخ 19 اکتبر تعداد نمونه های فعال در این منطقه با شناسایی 404 نمونه جدید از رقم 4341 مورد در 12 اکتبر به 4745 مورد رسیده است. همچنین تعداد افراد جان باخته از ویروس کرونا با افزوده شدن نام 23 فرد دیگر در طول هفته گذشته به رقم 386 مورد رسیده است. 39 نفر نیز به دلیل وخامت اوضاع در آی.سی.یو بستری بوده و 5 نفر نیز زیر دستگاه ونتیلاتور قرار دارند. در مجموع بیش از 11466 نفر از ساکنان کرانه باختری از آغاز بحران کرونا به این ویروس مبتلا شده اند.

اما در نوار غزه نیز تعداد نمونه های فعال با افزوده شدن نام 99 بیمار دیگر تا تاریخ 20 اکتبر به 1893 مورد رسیده است. علاوه براین 28 نفر از شهروندان نوار غزه نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند. بازگشایی مدارس در شهر غزه و افزایش ترددها در سطح شهرها از جمله عوامل موثر در تشدید سیر صعودی شیوع کرونا در یک هفته اخیر در شهرهایی چون غزه، رفح و کمپ آوارگان نصیرات بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟