سفر مارک میلی رئیس ستاد مشترک آمریکا به رژیم صهیونیستی

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید

«مارک میلی» رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در دومین سفر خود به سرزمین های اشغالی عصر جمعه با «بنی گانتز» (وزیر دفاع)، «آویو کوخاوی» (رئیس ستاد مشترک ارتش)، «یوسی کوهن» (رئیس موساد)  و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرد.

از موضوع ایران، حملات اخیر اسرائیل به دمشق و آمادگی در برابر تحرکات احتمالی حزب الله لبنان به عنوان محور گفتگوهای طرفین یاد شده است.  «نتانیاهو» در جریان دیدار خود با «میلی» که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد تاکید کرد که ارتش ایالات متحده سنگ بنای اصلی مفهوم امنیتی اسرائیل است. وی در همین رابطه اظهار داشت: «من به رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا تأکید کردم که می بایست فشارها بر روی ایران و بازوهای منطقه ای آن که ثبات منطقه ای و جهانی را تهدید می کند افزایش یابد  و در مقابل همکاری با نیروهای معتدل در منطقه حفظ و تقویت شود.» نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: «ارتش اسرائیل برای هر سناریو و تهدیدی آماده است. و من پیشنهاد نمی کنم که دشمنان ما را مورد امتحان قرار دهند.»

آویو کوخاوی رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی نیز در دیدار با همتای آمریکایی خویش اظهار داشت: «ارتش اسرائیل و ارتش آمریکا منافع مشترکی در حفظ ثبات منطقه ای دارند و از نقض این ثبات توسط ایران، جلوگیری می کنند. ما برای سناریوهای مختلفی آماده شده ایم و در مواقع ضروری عمل خواهیم کرد تا هرگونه تهدیدی در مواجهه با حاکمیت اسرائیل را از بین ببریم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟