محمود عباس در ماه سپتامبر به مسکو می‌رود

 
در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
سفیر تشکیلات خودگردان فلسطین در روسیه اعلام کرد که «محمود عباس» طی ماه سپتامبر آینده برای دیدار با مقامات این کشور عازم «مسکو» خواهد شد.

به گزارش روسیا الیوم، «عبدالحفیظ نوفل» سفیر تشکیلات خودگردان فلسطین در مسکو از سفر قریب الوقوع «محمود عباس» رئیس این تشکیلات به روسیه خبر داد.

بر اساس این گزارش، سفیر تشکیلات خودگردان فلسطین در مسکو در این خصوص اعلام کرد: محمود عباس به زودی به مسکو، پایتخت روسیه سفر خواهد کرد. این سفر در ماه سپتامبر انجام خواهد شد.

این درحالی است که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین آخرین بار در ماه ژوئیه سال ۲۰۱۸ به روسیه سفر کرده بود. این درحالی است که اخیراً رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با «عومیر بارلیو» وزیر امنیت داخلی اسرائیل به صورت تلفنی گفتگو کرد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در راستای احیای مذاکرات سازش با اسرائیل تماس تلفنی مذکور را انجام داد. این چهارمین تماس تلفنی عباس با مقامات تلاویو طی هفته‌های اخیر محسوب می‌شود.

پیش از این نیز عباس با «اسحاق هرتزوگ» رئیس جدید اسرائیل تلفنی گفتگو کرده بود. رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان این تماس تلفنی انتصاب هرتزوگ به عنوان رئیس جدید اسرئیل را به وی تبریک گفت.

 

 

 

منبع:http://www.russiaviewer.ru

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟