ترامپ: در مرحله مقدماتی حزب در انتخابات ۲۰۲۴ پیروز می شوم

 
در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید

رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد اگر در مرحله مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ با ران دوسانتیس فرماندار جمهوری خواه فلوریدار روبرو شود، وی را شکست خواهد داد، اما در عین حال اعتقاد دارد که دوسانتیس در برابر وی نخواهد ایستاد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما  پایگاه اینترنتی نشریه هیل، ترامپ در مصاحبه با «یاهو فایننس لایو» خاطر نشان کرد: «اگر با او (رون دوسانتیس) روبرو شوم، او را مانند هر کس دیگری شکست می‌دهم».

با این حال دونالد ترامپ با اشاره به اینکه معتقد است دوسانتیس برای انتخابات سال ۲۰۲۴ در برابر وی حضور پیدا نخواهد کرد، افزود: «به نظر من بیشتر افراد کنار خواهند کشید؛ فکر می‌کنم او (دسانتیس) کنار خواهد کشید».
ترامپ این اظهارات را در حالی بیان کرده است که گمانه زنی‌هایی درباره اینکه چه کسی نامزد اصلی حزب جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ خواهد شد مطرح شده است، انتخاباتی که در آن جمهوری خواهان به دنبال بازگشت به کاخ سفید هستند.


در ماه ژوئیه یک نظرسنجی در کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کاران آمریکا برگزار شد که در آن از نظر دهندگان سوال شد که اگر همین روز انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه برگزار شود، به چه کسی رای خواهند داد.۷۰ درصد نظر دهندگان در پاسخ به این پرسش اعلام کردند به ترامپ رای می‌دهند و پس از وی دسانتیس با ۲۱ درصد در رتبه دوم قرار گرفت.

 

منبع:https://www.iribnews.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟