حزب الله لبنان پهپاد رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد

20208238374722

حزب الله لبنان از سرنگونی پهپاد متجاوز صهیونیستی خبر داد.

به گزارش  الوقت به نقل از شبکه خبری المنار ، روابط عمومی حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از ساقط کردن یک فروند په‍پاد رژیم صهیونیستی در شهرک «عیتا الشعب» (در مرز لبنان و فلسطین اشغالی ) خبر داد.

روابط عمومی حزب الله لبنان در بیانیه خود اعلام کرد که یک فروند پهپاد اسرائیلی که عصر روز شنبه 22 اوت سال 2020  به حریم هوایی لبنان  در نزدیکی شهرک عیتا الشعب  نفوذ کرده بود، توسط مقاومت اسلامی لبنان ساقط شد و این پهپاد هم اکنون در اختیار رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان است.

از سوی دیگر منابع رسانه‌ای گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی به سرنگونی یک فروند پهپاد این رژیم در آنچه آن را «فعالیت عملیاتی» خوانده اذعان کرده است.

در همین ارتباط،، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک فروند پهپاد این رژیم داخل لبنان و آنچه که آنرا در حین انجام «فعالیت عملیاتی» در طول مرز با لبنان خواند، سرنگون شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی بدون اشاره به جزئیات بیشتر سرنگونی این پهپاد در بیانیه خود تاکید کرد که هیچ خطری در درز و لو رفتن اطلاعات وجود ندارد.

اوایل مرداد گذشته نیز یک پهپاد متعلق به رژیم صهیونیستی در خاک لبنان سقوط کرده بود.

پیش‌تر نیز رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی با لبنان آماده باش اعلام کرده بود.

ارتش رژیم صهیونیستی حدود دو هفته پیش با اعلام آماده باش در نقاط مرزی خود، نیروهای زیادی را در این مناطق مستقر کرد؛ ضمن آنکه برای جلوگیری از رویارویی نظامیان صهیونیست و نیروهای حزب‌الله، تمرینات نظامی را نیز لغو کرد.

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟