سفر سفیر امریکا در سازمان ملل به قدس، رام الله و امان

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
این سفر از 14 تا 19 نوامبر با هدف دیدار با مسئولان بلندپایه سازمان ملل در قدس، رام الله و امان و دیدار با مقامات بلندپایه اسرائیلی و فلسطینی انجام می شود.

سفارت امریکا در سازمان ملل اعلام کرد «لیندا توماس گرینفیلد»، سفیر امریکا در سازمان ملل هفته آتی به قدس، رام الله و امان سفر خواهد کرد.

بنابر آنچه در بیانیه سفارت امریکا آمده است، این سفر از 14 تا 19 نوامبر با هدف دیدار با مسئولان بلندپایه سازمان ملل در مقاصد مذکور و دیدار با مقامات بلندپایه اسرائیلی و فلسطینی انجام می شود.

این نخستین سفر رسمی یک مسئول در دولت جو بایدن، رئیس جمهوری امریکا، به اسرائیل پس از تشکیل دولت جدید در ماه ژوئیه است.

سفیر امریکا در سازمان ملل در دیدار با مقامات بلندپایه اسرائیلی، تقویت پایبندی امریکا به امنیت اسرائیل و تداوم همکاری بین امریکا و اسرائیل در سازمان ملل علاوه بر مجموعه کاملی از مسائل منطقه ای را بررسی خواهد کرد.

لیندا توماس گرینفیلد در رام الله نیز با رهبران فلسطین علاوه بر نمایندگانی از سازمان های مدنی دیدار و گفت وگو خواهد کرد.

وی در این سفر گام های عملی برای تقویت آزادی، امنیت و شکوفایی برای همه و حفظ گزینه راه حل تشکیل دو کشور را بررسی خواهد کرد.

اما سفر سفیر امریکا در سازمان ملل به اردن، بر شراکت استراتژیک بین دو کشور و مساله میزبانی اردن از شمار زیادی از آوارگان منطقه علاوه بر کمک های بشردوستانه امریکا متمرکز خواهد بود.

این سفر در حالی انجام می شود که اوضاع در فلسطین علیه فلسطینیان تشدید شده، محدودیت های اضافی افزوده شده و حملات شهرک نشینان اسرائیلی افزایش یافته است.

 

منبع:https://mdeast.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟