نتانیاهو: در خاورمیانه تحرکاتی رخ داده و روزهای پرتنشی در انتظارمان است

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
نخست‌وزیر اسرائیل در پی ترور محسن فخری‌زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع ایران گفت روزهای پرتنش در انتظارمان است.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل در ارتباط با ترور محسن فخری‌زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع ایران گفت: روزهای پرتنشی در انتظارمان است.

به گزارش سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل، نتانیاهو در یک نشست خبری اظهار داشت: «می‌خواهم به شما بگویم که در خاورمیانه تحرکاتی رخ داده، روزهای پرتنشی در انتظارمان است».

روزنامه «یدیعوت آخرونوت» هم گزارش داد که نخست‌وزیر اسرائیل در این نشست خبری به نقش کشورش در ترور فخری‌زاده اشاره تلویحی کرده است.

در حالی که روزنامه مذکور جزئیات بیشتری در این زمینه ارائه نکرد، ولی طبق اعلام روزنامه معاریو، نتانیاهو گفته است که نمی‌توانم اقدامات خود طی این هفته را کاملا با شما در میان بگذارم.

ازسوی دیگر، نشریه «نیویورک تایمز» به نقل از سه مقام امنیتی اسرائیلی تأکید کرد که اسرائیل در حادثه ترور فخری زاده دست داشته است.

این نشریه افزود که درباره نقش امریکا در این حادثه اطلاعاتی در دست نیست و کاخ سفید نیز به درخواست «نیویورک تایمز» برای واکنش به این خبر پاسخ نداده است.

خبرگزاری «رویترز» نیز خبر داده بود که وزارت دفاع اسرائیل و پنتاگون حاضر به واکنش به این خبر نشده و درخواست رویترز در این باره را بی پاسخ گذاشته اند.

«محسن فخری زاده»، دانشمند هسته ای ایرانی بعد از ظهر امروز در نزدیکی پایتخت تهران ترور شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟