اشاره تلویحی مقتدی صدر به عدم مشارکت جریان صدر در انتخابات آتی عراق

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
«صالح محمد العراقی»، منتشر کننده مواضع «مقتدی صدر»، رهبر جریان صدر و از نزدیکان او با انتشار مطلبی تلویحا به عدم مشارکت جریان صدر در انتخابات به علت اختلافات داخلی اشاره کرد.

وی گفت: به صدر خبر دادم که درگیری هایی وجود دارد که میان خانواده صدر شدت می گیرد و پیش از آنکه سخن را تمام کنم گفت که پیگیر اخبار است و همانطور که وعده داده بود اتفاق افتاده، وضعیت بسیار نا امید کننده است و بسیار بر وی تاثیر گذاشته است.

 

العراقی افزود: مقتدی صدر گفته اگر این اختلافات ادامه داشته باشد مجبورم جریان صدر را وارد انتخابات نکنم چرا که شهرت آن از ورود به انتخابات مهمتر است.

 

صدر در ادامه گفت که آنها که وطن، دین و عقیده خود را برای دستاوردهای سیاسی فراموش می کنند موجب می شوند من یاوری در ادامه پروژه اصلاحات خود که هنوز در حال انجام است نداشته باشم.

 

رهبر جریان صدر اظهار داشت که در این خصوص شکایت غم و اندوه خود را نزد خدا خواهد برد و گفت: هر آنکه منافع دنیوی را به منافع اخروی ترجیح می دهد و اختلاف می افکند از من نیست و از دستور و تصمیم من اطاعت نخواهد کرد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: به زودی این افراد از کمیته هایی که افراد مورد اعتماد برای ساماندهی و محوریت و انتخاب شایستگان و افراد صالح بر اساس عدم تعرض به دیگران یا تعرض به آنها تشکیل داده اند، سرپیچی خواهند کرد.

 

صدر به العراقی گفت: بار دیگر در این رابطه از من سوال نپرس مگر اینکه این افراد به سوی خداوند و اطاعت و پیروی باز گشته باشند.

منبع:https://mdeast.news

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟