آغاز اجرای پروژه مشترک سازمان ملل و اتحادیه اروپا برای مبارزه با فساد در عراق

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
برنامه توسعه سازمان ملل متحد با همکاری اتحادیه اروپا کنفرانسی بین المللی برای آغاز اجرای پروژه مبارزه با فساد در عراق برگزار می کند.

برنامه توسعه سازمان ملل متحد با همکاری اتحادیه اروپا کنفرانسی بین المللی برای آغاز اجرای پروژه مبارزه با فساد در عراق برگزار می کند.

«زینه علی احمد»، نماینده برنامه توسعه سازمان ملل در عراق، گفت که این پروژه با همکاری دفتر اتحادیه اروپا در بغداد و نیز همکاری نهادهای دولتی عراق در بغداد و اربیل اجرا خواهد شد.

او گفت که این کنفرانس روز دوشنبه با حضور نمایندگان اتحادیه اروپا و نماینده سازمان ملل و نمایندگانی از دولت فدرال عراق و مجلس نمایندگان و دادستانی و شورای عالی قضایی و سازمان پاکدستی و همچنین نمایندگانی از اقلیم کردستان برگزار خواهد شد.

وی تأکید کرد که اتحادیه اروپا 15 میلیون یورو برای این پروژه که هدف اصلی از آن مبارزه با فساد در عراق است اختصاص داده است.

احمد این برنامه را بسیار مهم خواند و تأکید کرد که برنامه های مهمی برای مبارزه با فساد در عراق وجود دارد که موجب بهبود خدمات عمومی و تقویت حاکمیت قانون و افزایش پرسشگری در جامعه می شود.

او افزود که پایان دادن به وضعیت فرار از محاکمه در پرونده های فساد موجب بازگشت  اعتماد میان شهروندان عراقی و نهادهای حکومتی در این کشور می شود.

 

 

منبع:https://mdeast.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟