قیلیچداراوغلو: ترکیه را تبدیل به قطرستان کرده اند

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
کمال قلیچیداراوغلو رهبر CHP در واکنش به رسمیت یافتن معاهده ترکیه و قطر در مورد آموزش پزشکی دانشجویان قطری در ترکیه گفت: کشوری به این بزرگی را تبدیل به قطرسان کرده اند.

اگر به قدرت برسیم این معاهده را پاره خواهیم کرد.
بر اساس معاهده جدیدی که بین ترکیه و قطر به امضا رسیده و روز گذشته با امضای رئیس جمهور اردوغان رسمیت یافته است دانشجویان قطری در چارچوب همکاری های نظامی دو کشور در حوزه بهداشت و درمان و پزشکی نیز امکان آموزش در ترکیه را خواهند یافت. دانشجویان قطری در حوزه های مختلف چزشکی، پرستاری، دندانپزشکی و داروسازی بدون شرکت در امتحانات ورودی دولت ترکیه امکان حضور در دانشگاه های ترکیه را به دست خواهند آورد.
قیلیچداراوغلو در صفحه توییتر خود رد این باره نوشت: آیا به هنگام انجام چنین کارهایی هیچ حس شرمی به شما دست نمیدهد؟ آیا یک نفر از میان شما پیدا نشد تا بگوید که این کار ناعادلانه ای است. فرزندان ما برای ورود به آن مدارس تمام جوانی شان را به باد میدهند.
او خطاب به جوانان نیز گفت: جوانان نگران نباشید. ذهنیت حاکم را که کشوری به این عظمت را تبدیل به قطرستان کرده است در صفحه های غبار گرفته تاریخ دفن خواهیم کرد. این واپسین تلاش های آنها است. چنین پروتکل هایی را نیز پاره خواهیم کرد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟