بیش از 119 میلیارد دینار درآمد گذرگاه مرزی ایران و اقلیم کردستان طی 6 ماه

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
مدیر گذرگاه مرزی باشماق میان ایران و اقلیم کردستان عراق از درآمد بیش از 119 میلیارد دیناری این گذرگاه طی 6 ماه نخست 2021 و تحویل آن به دولت اقلیم کردستان خبر داد.

مدیریت گذرگاه مرزی باشماق اعلام کرد کە از ابتدای نیمە اول سال جاری میلادی بیش از 119 میلیارد دینار درآمد این گذرگاه مرزی با ارائە همه جزئیات و مدارک به دولت اقلیم کردستان تحویل دادە شدە است.

بە گزارش کردپرس، «شاخوان بکر» در گفتگو با سایت خبری اس. ان. ان اعلام کرد کە کل درآمد گذرگاه مرزی باشماق میان ایران و اقلیم کردستان طی شش ماهه اول سال جاری میلادی 119 میلیارد و 505 میلیون و 685 هزار دینار بودە کە تمامی این درآمد با کلیە مدارک و جزئیات بە خزانە وزارت دارایی اقلیم، تحویل دادە شدە است.
 
وی همچنین گفت کە از ابتدای سال جاری میلادی تا پایان ماه می گذشتە، 64 هزار و 744 خودروی باری از ایران وارد اقلیم کردستان شدە اند کە شامل خودروهای حمل سوخت و محمولە های خوراکی و ملزومات روزانە شهروندان اقلیم هستند.
 
بکر اشارە کرد کە این آمار نسبت بە مدت مشابە سال قبل کاهش داشتە و 15 هزار خودروی باری کمتر از سال پیش است و در سال 2020میلادی در مجموع 172 هزار و 31 خودروی حمل بار از ایران وارد اقلیم کردستان شدە بود.
 
منبع:https://mdeast.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟