انصارالله استان البیضاء یمن را به طور کامل آزاد کرد

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
سخنگوی انصار الله یمن ضمن اعلام جزئیات عملیات گسترده این گروه علیه طرفداران دولت مورد حمایت عربستان در یمن و ائتلاف عربی، از آزادسازی کامل استان البیضاء خبر داد.

گروه انصار الله یمن امروز پنجشنبه از به دست گرفتن کنترل کامل استان البیضاء خبر داد.

«یحیی سریع»، سخنگوی انصار الله یمن در کنفرانس مطبوعاتی امروز گفت: نیروهای انصار الله توانستند در چارچوب عملیات نظامی گسترده و ویژه تحت عنوان «فجر الحریه» دو شهر الصومعه و مسوره و بخش های از شهر مکیراس را پس بگیرند و طی ساعت کنترل حدود 2.7 هزار کیلومتر مربع را به دست بگیرند.

وی در ادامه افزود: این عملیات برای هدف قرار دادن عناصر گروه تروریستی القاعده و داعش که با ائتلاف عربی همکاری می کنند انجام شد و با آن استان البیضاء به صورت کامل آزاد شد.

سریع گفت که حدود 230 تن از نیروهای طرفدار دولت مورد حمایت عربستان در یمن و ائتلاف عربی در جریان عملیات فجر الحریه کشته و زخمی شده و یا به اسارت درآمدند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از انهدام 10 دستگاه خودروی زرهی و ماشین آلات جنگی مختلف عناصر تکفیری خبر داد و گفت که در جریان این عملیات 7 پادگان عناصر تکفیری به کنترل نیروهای یمنی در آمد.

وی با اشاره به اینکه در طول عملیات، نیروهای ائتلاف بیش از 30 حمله هوایی انجام دادند، افزود: انصار الله به نوبه خود 10 عملیات موشکی و پهپادی انجام دادند که مواضع دشمن را هدف قرار داد.

 
 
 
منبع:https://mdeast.news/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟