محمود عباس: اسرائیل فقط یک سال برای عقب نشینی از مرزهای 1967 فرصت دارد

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
عباس از مذاکرات با دولت امریکا برای ازسرگیری روابط و تعیین گام‌هایی جهت وادار کردن اسرائیل به عمل به توافق‌نامه‌های امضاشده خبر داد.

 «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، به اسرائیل یک سال برای عقب نشینی از مرزهای 1967 فرصت داد.

محمود عباس در سخنرانی ضبط‌شده خود که در مجمع عمومی سازمان ملل متحد ایراد شد، گفت که حکومت اشغالگر برای بیرون انداختن فلسطینیان از محله‌های شیخ جراح و سلوان بیت‌المقدس قانون وضع می‌کند و دادگاه تشکیل می‌دهد.

او گفت که فلسطینیان هرگز هیچ پیشنهاد جدی برای صلح را رد نکرده‌اند و افزود که سیاست‌های جامعه جهانی و سازمان ملل برای «برخورد با اسرائیل» شکست خورده است.

عباس از مذاکرات با دولت امریکا برای ازسرگیری روابط و تعیین گام‌هایی جهت وادار کردن اسرائیل به عمل به توافق‌نامه‌های امضاشده خبر داد.

او از جامعه جهانی خواست که به فلسطینیان برای تحت فشار قرار دادن اشغالگران اسرائیلی جهت برگزاری انتخابات فلسطینی در بیت‌المقدس کمک کنند و افزود که سازمان آزادی‌بخش فلسطین تنها نماینده مشروع ملت فلسطین است.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی خواستار عقب‌نشینی اسرائیل از سرزمین‌های فلسطینی در مرزهای 1967 در طی یک سال آینده شد و تأکید کرد که آماده همکاری برای ترسیم مرزهای کشور فلسطین است.

او هشدار داد که اگر اسرائیل به این عقب‌نشینی دست نزند فلسطینیان سراغ دادگاه بین‌المللی می‌روند.

وی همچنین خواستار برگزاری کنفرانس بین‌المللی صلح زیر نظر کمیته چهارجانبه بین‌المللی (امریکا، روسیه، اتحادیه اروپا، سازمان ملل) شد.

 

 

منبع:https://mdeast.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟