پیش نویس بودجه 2022 عراق آماده شد

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
مشاور اقتصادی نخست وزیر عراق از آماده بودن پیش نویس بودجه 2022 عراق خبر داد و بررسی آن را منوط به تشکیل دولت جدید در عراق اعلام کرد.

«مظهر محمد صالح»، مشاور امور اقتصادی نخست وزیر عراق اعلام کرد که پیش نویس بودجه سال 2022 آماده شده است و پس از تشکیل دولت جدید در عراق بررسی خواهد شد.

وی در گفت وگویی با روزنامه رسمی عراق گفت: بودجه سال 2022 عراق به اتمام رسیده اما در هیئت دولت بررسی نمی شود چرا که دولت فعلی، دولت پیشبرد امور است، بودجه سال آتی عراق در دولت آتی بررسی و سپس به پارلمان ارجاع داده می شود و به نظر می رسد بررسی آن مدتی طول بکشد تا پارلمان جدید تشکیل شود.

مظهر صالح اشاره کرد که وزارت دارایی عراق قیمت هر بشکه نفت در بودجه سال آتی را 50 دلار تعیین کرده است و مابقی کسری فرضی در نظر گرفته شده است که از ما به التفاوت افزایش قیمت نفت جبران می شود.

مشاور اقتصادی نخست وزیر عراق بیان کرد که دولت آتی برنامه ای برای خود دارد و ممکن است با بودجه مخالفت کند اما در صورتی که تصویب بودجه به تاخیر بیافتد، از قانون مدیریت مالی شماره 12/1 در سال 2021، مبنی بر هزینه های جاری برای هر ماه استفاده می کنیم.

 

 

منبع:https://mdeast.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟