فرمول های مختلف بازگرداندن مرد مافیایی ترکیه به کشور

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
صباح الدین اون کبار، روزنامه نگار شناخته شده مخالف دولت یاعتی پیش در کانال یوتیوبی خود با انتشار ویدئویی از تلاش های دو گروه متفاوت در آنکارا برای ساکت کردن سدات پکر در ماه های آینده خبر داد.

به ادعای اون کبار یک گروه که مخالفان سلیمان سویلو، وزیر کشور هستند در پیامی به پکر که با هدف قرار دادن سلیمان سویلو حزب حاکم را تحت فشار قرار داده بود از او خواسته اند تا سکوت کند. در مقابل حزب حاکم نیز سویلو را در ماه های آِنده از قدرت برکنار خواهد کرد. پس از برکناری سویلو پکر به ترکیه باز گشته برای چند ماه مختصر در زندان مانده و پس از آن به فعالیت عادی خود بازخواهد گشت.

اما در مقابل لابی متعلق به سویلو نیز در حال رایزنی با طرف اماراتی است تا پکر به دولت ترکیه تحویل داده شود. سویلو و تیم او تلاش دارند تا با برگرداندن پکر به ترکیه و محکوم کردن او به نوعی اعاده حیثیت کنند. حتی در مقابل این معامله دو عضو اخوان که امارات به اتهام جاسوسی خواستار دستگیری و تحویل آنها به ابوظبی بوده است دستگیر و به امارات منتقل شده اند. سویلو برای این که امکان خروج پکر از امارات وجود نداشته باشد پاسپورت او و همراهانش را ابطال کرده است.

حزب حاکم در هراس است که با نزدیک شدن به انتخابات پکر بار دیگر دست به افشاگری بزند و این افشاگری ها سبد رای حزب را تحت تاثیر شدید قرار دهد.

 

 

منبع:https://mersadcss.com/f

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟