آمار تکان دهنده بمباران غزه توسط اسرائیل

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در غزه،  از روز 10 می تا ساعت 2 بامداد روز 21 می،‌ 151 تا 192 غیرنظامی در اثر بمباران اسرائیل (رژیم صهیونیستی) کشته شدند.

بر اساس گزارشی که روز پنجشنبه منتشر شد، طی بمباران 11 روزه اسرائیل (رژیم صهیونیستی) علیه غزه در ماه می امسال، بین 4 تا 14 برابر تعداد تلفات غیرنظامیانی حملات هوایی این رژیم در سوریه در هشت سال گذشته، تلفات بر جای گذاشته شده است.

«ایروارز» -سایت نظارت بر جنگ مستقر در لندن- فاش کرد که در غزه از 10 می تا ساعت 2 بامداد روز 21 می که آتش‌بس اجرا شد، 151 تا 192 غیرنظامی در اثر بمباران اسرائیل (رژیم صهیونیستی)، کشته شدند، در حالی که از سال 2013 به بعد، بر اثر حملات هوایی این رژیم در سوریه، احتمالاً 14 تا 40 نفر کشته شده‌اند.

این سازمان غیردولتی همچنین بیان کرد که تعداد تلفات حملات هوایی مشاهده شده در مناطق خاصی از غزه با تراکم جمعیت آن‌ها مرتبط است.

«کریس وودز» -مدیر و یکی از بنیانگذاران ایروارز- گفت: «این استراتژی [ارتش اسرائیل] (رژیم صهیونیستی) برای اقدامات مداوم در سوریه در طول سالیان متمادی در تقابل با راهبردی است که در غزه پیش گرفته و نتایج بسیار متفاوتی برای غیرنظامیان دارد.»

وی با اشاره به اینکه ارتش اسرائیل (رژیم صهیونیستی) تقریباً به طور کامل از انجام بمباران شدید شهری در سوریه اجتناب کرده است، توضیح داد که سایر نیروهای خارجی اغلب با استفاده از این تاکتیک در آنجا شاهد تلفات غیرنظامی زیادی بوده‌اند.

وودز افزود: «در واقع وقتی به سایر عملیات‌های ارتش نگاه می‌کنید، این فرض که اقدامات ارتش اسرائیل (رژیم صهیونیستی) به طور اجتناب‌ناپذیری منجر به تلفات و جراحات بالای غیرنظامیان می‌شود، قابل قبول نیست.»

بر اساس گزارش ایروارز، در حالی که اسرائیل (رژیم صهیونیستی) در ماه می غزه را با موشک مورد حمله قرار‌داده بود، حماس و دیگر شبهه‌نظامیان از منطقه محاصره شده راکت‌هایی به سوی مناطق یهودی اسرائیل (رژیم صهیونیستی) شلیک کردند که به طور مستقیم 10 غیرنظامی را در آنجا کشتند.

با وجود نبرد تل آویو با این گروه‌ها، ایروارز نتوانست هیچ شبهه‌نظامی غزه را شناسایی کند که طی حملات اسرائیل (رژیم صهیونیستی) به این منطقه در ماه می کشته یا زخمی شده باشد.

 

منبع:http://souriancss.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟