انصارالله یمن: سفر فرستادگان امریکا و سازمان ملل به مسقط بی‌نتیجه بود

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
انصارالله یمن از شکست سفر فرستادگان سازمان ملل و امریکا در امور یمن به عمان برای متوقف کردن جنگ و از سرگیری مذاکرات سیاسی خبر داد.

«عبدالملک العجری»، عضو تیم مذاکره‌کننده انصارالله یمن از ناکامی سفر فرستادگان سازمان ملل و امریکا در امور یمن به عمان برای توقف جنگ و از سرگیری مذاکرات سیاسی خبر داد.

العجری در توئیتی نوشت: «منابع رسانه‌ای اعلام کرده‌اند که فرستادگان سازمان ملل و امریکا دست‌خالی از مسقط برگشتند اما صحیح‌تر آن است که بگویند آنها دست‌خالی به مسقط آمدند.»

این اظهارنظر العجری پس از آن انجام شد که ساعاتی پیش، «محمد عبدالسلام»، رئیس هیات مذاکره‌کننده انصارالله یمن تلویحا از مخالفت این گروه برای توقف نبردها در استان مارب خبر داده و گفته بود: «آنها درباره نبردی جزئی (نبرد مارب) سخن می‌گویند و محاصره سراسری یمن را رها کرده اند.»

عبدالسلام اظهار داشت: خلاصه کردن جنگ یمن به یک موضوع، مشکل را حل نمی کند بلکه آن را وخیم تر می کند و هیچ سودی در تحقق صلح ندارد و برعکس زمان جنگ را طولانی می کند.

مسقط، پایتخت عمان شاهد تحرکات بین‌المللی و منطقه‌ای برای توقف جنگ در یمن است. اخیرا مارتین گریفیث، فرستاده سازمان ملل به یمن و تیم لیندرکینگ، فرستاده آمریکا به یمن به مسقط سفر کرده و با مسؤولان عمانی دیدار کردند.

 

منبع:https://mdeast.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟