فرمانده حماس در غزه: آنچه در درگیری های اخیر رخ داد صرفا یک رزمایش نیروهای مقاومت بود

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
«یحیی السنوار»، رهبر حماس در نوار غزه، تأکید کرد که نیروهای مقاومت فلسطینی امکان شلیک هم‌زمان صدها موشک با بردهای صد کیلومتری و دویست کیلومتری را دارند.

السنوار در اولین سخنرانی خود پس از عملیات «سیف القدس» در نوار غزه گفت که اگر اسرائیل در پی نابودی خود باشد می‌تواند به اقدامات خود در بیت‌المقدس و نقض حریم مسجدالاقصی ادامه دهد و افزود که آنچه در هفته گذشته رخ داد برای نیروهای مقاومت صرفا یک مانور بود.

او گفت که نیروهای مقاومت به اشغالگران و جهانیان این پیام را دادند که بازی کردن با آتش کافی است.

فرمانده حماس در غزه تأکید کرد که تنش اخیر نه با توافق که با آتش‌بس نامشروط هم‌زمان انجام شد و افزود که اگر مشکلات غزه حل نشود نیروهای مقاومت «تر و خشک را با هم خواهند سوزاند».

السنوار افزود که دوران پس از مه 2021 هرگز شبیه پیش از آن نیست و تأکید کرد که ساکنان بیت‌المقدس باید آماده دفاع از مسجد الاقصی باشند.

او گفت که 10 هزار استشهادی درون مناطق اشغال‌شده آماده واکنش به تعرض اشغالگران به بیت‌المقدس و ساکنان غزه آماده ایستادن دربرابر شهرک‌نشینان هستند.

السنوار که خود از حمله اخیر برای ترورش جان سالم به در برد گفت که نقشه اسرائیل در تصفیه سران سیاسی و نظامی حماس و نیز در به میدان کشاندن نیروهای وِیژه حماس و دیگر گروه‌های مقاومت کاملا شکست خورد و افزود که دستگاه امنیتی نیروهای مقاومت از این نقشه باخبر بودند.

او تأکید کرد که همه زیرساخت‌های نظامی نیروهای مقاومت برقرارند و افزود که از میان 500 کیلومتر تونل زیرزمینی حماس فقط 5 درصد آن آسیب دیده است.

السنوار افزود که حماس آماده کمک و ارائه تسهیلات برای بازسازی غزه است و تلاش امریکا برای دامن زدن به اختلافات میان فلسطینیان به بهانه کمک به غزه را غیر قابول قبول دانست.

 

 

منبع:https://mdeast.news/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟