سفر نخست وزیری فلسطین به کویت

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
نخست وزیری فلسطین در راس یک هیئت بلندپایه و در آغاز سفرهای خود به چند کشور عضو شورای همکاری وارد کویت شد.

 «محمد اشتیه»، نخست وزیر فلسطین در راس یک هیئت بلندپایه امروز دوشنبه و در آغاز سفرهای خود به کشورهای عضو شورای همکاری، وارد کویت شد.

خبرگزاری رسمی کویت (کونا)، امروز دوشنبه خبر داد که نخست وزیر فلسطین وارد کویت شده و «صباح الخالد»، نخست وزیر کویت از او در فرودگاه بین المللی کویت استقبال کرد.

«حمد جابر العلی الصباح»، وزیر دفاع، «احمد الناصر»، وزیر خارجه، «عبدالله الرومی»، وزیر دادگستری و «عبدالعزیز الدخیل»، رئیس دیوان نخست وزیری کویت هم در مراسم استقبال از نخست وزیر فلسطین و هیئت همراه او حضور داشتند.

«رامی طهبوب»، سفیر فلسطین در کویت، روز گذشته گفته بود که نخست وزیر فلسطین و «ریاض المالکی»، وزیر امور خارجه فلسطین دوشنبه به کویت و از آنجا به عمان خواهند رفت.

وی اشاره کرده بود که هیئت فلسطینی با امیر کویت، ولیعهد این کشور، رئیس پارلمان کویت، نخست وزیری و وزیر امور خارجه کویت دیدار و گفت وگو خواهند کرد.

این سفر هیئت فلسطینی در راستای هماهنگی دائمی و تشکر رسمی از کویت و ملت کویت بخاطر مواضع حامیانه اش از قضیه فلسطین انجام می شود.

پیش از این نیز ریاض المالکی اعلام کرده بود یک هیئت به ریاست نخست وزیری فلسطین به سه کشور از کشورهای عضو شورای همکاری سفر خواهد کرد.

 

منبع:https://mdeast.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟