بلینکن: اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها شایسته برابری در عرصه امنیت، آزادی و کرامت هستند

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
وزیر امور خارجه امریکا، پس از دیدار با گروهی از نمایندگان فلسطین در امریکا و امریکایی های فلسطینی تبار بر پایبندی واشنگتن به بازسازی روابط خود با فلسطینیان تأکید کرد.

«آنتونی بلینکن»، وزیر امور خارجه امریکا، پس از دیدار با گروهی از نمایندگان فلسطین در امریکا و امریکایی های فلسطینی تبار بر پایبندی واشنگتن به بازسازی روابط خود با فلسطینیان تأکید کرد.

او پس از دیدار با گروهی از امریکایی‌های فلسطینی‌تبار که آن را «دیداری مهم» خواند بر پایبندی امریکا به بازسازی روابطش با ملت فلسطین تأکید کرد.

بلینکن گفت که اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها شایسته اقدامات برابر در عرصه امنیت و آزادی و فرصت‌ها و کرامت هستند.

او همچنین خبر داد که دیداری مشابه با یهودیان امریکا نیز خواهد داشت.

وزیر خارجه امریکا در توئیت دیگری بر پایبندی امریکا به مبارزه با آنچه «یهودی‌ستیزی» خواند تأکید کرد و افزایش موارد یهودی‌ستیزی را «نگران‌کننده» خواند.

پیش از این وزارت خارجه امریکا اعلام کرده بود که بلینکن قرار است با نمایندگان نهادهای فلسطینی در امریکا و نیز نمایندگان اسرائیل در امریکا جداگانه دیدار کند.

خبرگزاری رسمی فلسطین تأکید کرده بود که فلسطینیان از پیش درباره مسائلی که در این دیدار مطرح شود توافق کرده بودند و افزوده بود که این مطالبات شامل ازسرگیری کمک‌های امریکا به دفتر سازمان ملل (اونروا) و موضع‌گیری روشن امریکا در قبال پاکسازی نژادی اعراب در بیت‌المقدس و توسعه شهرک‌نشینی و محاصره غزه می‌شود.

 

منبع:https://mdeast.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟