سازمان ملل و شورای عالی قضایی عراق در پروژه‌ای مهم همکاری می کنند

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
 برنامه توسعه سازمان ملل در عراق امروز یکشنبه از راه اندازی پروژه ای جدید با هدف تقویت تحقیق و تفحص در جرایم پیچیده سازمان یافته و مالی در عراق با هماهنگی شورای عالی قضایی و دولت امریکا خبر داد.

«زینه علی احمد»، نماینده مقیم برنامه توسعه سازمان ملل در عراق در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: این پروژه شراکتی بین شورای عالی قضایی و برنامه توسعه سازمان ملل با تامین مالی از سوی دولت امریکاست.

وی افزود: این پروژه روز سه شنبه در بغداد و با حضور «فائق زیدان»، رئیس شورای عالی قضایی عراق و نمایندگانی از سفارت امریکا در عراق و نماینده مقیم برنامه توسعه سازمان ملل آغاز خواهد شد.

نماینده مقیم برنامه توسعه سازمان ملل در ادامه تصریح کرد: این پروژه به تقویت و توانمندسازی در زمینه تحقیق و تفحص درخصوص جرایم پیچیده سازمان یافته و مالی در عراق کمک خواهد کرد و تمرکز آن بر تقویت مهارت، تخصص، فنون و اقدامات لازم برای قضات عراقی و سایر افراد مرتبط با فرآیند تحقیقات در پرونده های پیچیده مالی خواهد بود.

برنامه توسعه سازمان ملل در عراق پیش از این و در 25 مه سال جاری نیز پروژه ای با هدف تقویت تلاش های عراق در مبارزه با فساد با تامین مالی از سوی اتحادیه اروپا آغاز کرده بود.

این نخستین پروژه برنامه توسعه سازمان ملل در عراق نیست که با هدف مبارزه با فساد انجام می شود بلکه برنامه توسعه سازمان ملل در تلاش برای راه اندازی پروژه های مهم دیگری هم است.

 

منبع:https://mdeast.news/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟