ترکیه با تأمین خدمات برق در اطراف ادلب نفوذ خود را تحکیم می کند

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
یک شرکت خصوصی ترکیه‌ای با همکاری گروه‌های وابسته به ترکیه در ادلب در حال راه‌اندازی پروژه‌های تأمین برق در مناطق پیرامون این شهر است.

شرکت ترکیه‌ای Green Energy اعلام کرد که پست‌های برق لازم برای اتصال شبکه برق این منطقه با ترکیه ایجاد و شبکه‌های فشار قوی منطقه تعمیر شده و شهرهای ادلب، حارم، سلقیم، دانا، سرمدا هم‌اکنون از خدمات برق «باکیفیت» برخوردارند.

نحوه برخورداری از این خدمات به این ترتیب است که شهروندان با خرید اشتراک و دریافت کنتورهای پیش‌پرداخت یک کابل به ساختمان مورد نظرشان دریافت می‌کنند.

قیمت اشتراک برق تک فاز 100 لیر ترکیه و قیمت خود کنتور 350 لیر و قیمت اشتراک برق سه‌فاز 400 لیر و قیمت کنتور آن 900 لیر است. قیمت هر کیلووات برق خانگی 90 کروش و قیمت هر کیلووات برق تجاری یا صنعتی یک لیر است.

این شرکت افزوده که در حال گسترش این خدمات به  دیگر شهرها و روستاهای این منطقه ازجمله جسرالشغور، اریحا، معره مصرین، بنش، ارمناز و دیگر نقاط جبل الزاویه است.

ناظران این اقدام ترکیه را گام دیگری در مسیر افزایش نفوذ خود در این مناطق سوریه می دانند. پیش از این ترکیه واحد پولی خود (لیر) را در این منطقه رواج داده بود.

 

منبع:https://mdeast.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟