سخنگوی نظامی الکاظمی: مجازات قاتل الهاشمی به دلیل عضویت در نیروهای مسلح شدیدتر خواهد بود

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
سرلشکر یحیی رسول، سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق اعلام کرد مجازات قاتل الهاشمی به دلیل عضویت در نیروهای امنیتی، شدیدتر خواهد بود.

سرلشکر رسول در گفت‌وگویی تلویزیونی تصریح کرد: همه اطلاعات درباره قاتلان شهید هشام الهاشمی، کارشناس امنیتی در دسترس بود و متاسفانه قاتل الهاشمی از میان نیروهای امنیتی بوده است.

وی گفت: مجازات قاتل به دلیل عضویت در نیروهای امنیتی شدیدتر خواهد بود چرا که ماموریت نیروهای امنیتی اجرای قانون و حفاظت از شهروندان است نه ارتکاب جنایت یا اقدام تروریستی.

سخنگوی نظامی الکاظمی با تاکید بر اینکه بازداشت قاتلان الهاشمی پیروزی بزرگی برای نیروهای مسلح است، گفت: با تلاش اطلاعاتی و کار دقیق توانستیم ابهامات این جنایت را حل کنیم و به فرد جنایتکار برسیم.

وی با بیان اینکه این تلاش‌ها با پیگیری دقیق فرمانده کل نیروهای مسلح یک سال کامل طول کشید، تاکید کرد: دستگاه‌های امنیتی از تعقیب قاتلان فعالان اجتماعی و روزنامه‌نگاران و تحویل آنها به دستگاه قضایی کوتاهی نخواهند کرد.

سرلشکر رسول در پایان گفت: پس از ترور الهاشمی، فرماندهی نظامی و عملیات بغداد در تلاش برای کنترل حرکت موتورسیکلت‌ها و تکمیل مشخصات مالکان آن هستند.

در همین رابطه، برخی منابع خبری از استقرار گسترده نیروهای امنیتی در بغداد و ورودی‌های منطقه الخضراء پس از پخش اعترافات قاتل الهاشمی خبر دادند.

 

 

منبع:https://mdeast.news/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟