2 ماه مانده به انتخابات؛ بیش از 4 میلیون رای‌دهنده عراقی کارت انتخاباتی خود را دریافت نکرده‌اند

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
مرکز راهبردی حقوق بشر عراق اعلام کرد 4 میلیون رای‌دهنده عراقی هنوز کارت هوشمند انتخاباتی خود را از کمیساریای انتخابات تحویل نگرفته‌اند.

مرکز راهبردی حقوق بشر عراق اعلام کرد 4 میلیون رای‌دهنده عراقی هنوز کارت هوشمند انتخاباتی خود را از کمیساریای انتخابات تحویل نگرفته‌اند.

«حازم الردینی»، مدیر مرکز راهبدری حقوق بشر عراق در بیانیه‌ای گفت: تاکنون 4 میلیون رای‌دهنده عراقی برای تحویل کارت‌های هوشمند انتخاباتی خود به کمیساریای عالی انتخابات مراجعه نکرده اند.

الردینی در ادامه از تمام رای‌دهندگانی که اطلاعات خود را به‌روز کرده‌اند خواست تا به مراکز ثبت‌نام مراجعه کنند زیرا علیرغم اینکه تنها 65 روز به زمان انتخابات باقی مانده است، بیش از 4 میلیون کارت هوشمند انتخاباتی تحویل داده نشده در مراکز ثبت‌نام باقی مانده است.

وی از همه نهادهای دولتی، نامزدها، احزاب، رسانه‌ها و جامعه مدنی خواست تا رای‌دهندگان را به اخذ کارت‌های هوشمند انتخاباتی خود تشویق کنند زیرا این کارت‌ها تنها جواز ورود به مراکز اخذ رای است.

الردینی در پایان گفت: شمار افرادی که اطلاعات خود را به روز کرده‌اند، 17 میلیون رای‌دهنده است که نزدیک به 13 میلیون نفر از آنها کارت هوشمند انتخاباتی خود را تحویل گرفته اند.

انتخابات پارلمانی زودهنگام عراق قرار است در 10 اکتبر آتی برگزار شود.

 

منبع:https://mdeast.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟