فواد حسین در اسلام آباد: ایران و عربستان در بغداد در حال مذاکره‌اند

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
وزیر امور خارجه عراق با اشاره به اینکه ایران و عربستان درحال مذاکره در بغداد درباره مسائل دوجانبه هستند، خواستار نقش آفرینی موثر این دو کشور برای کمک به حل مسئله یمن شد.

به گزارش ایرنا، «فواد حسین» امروز چهارشنبه پس از دیدار با «شاه محمود قریشی» همتای پاکستانی خود در اسلام‌آباد، پایتخت پاکستان در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران با اشاره به برنامه ریزی دولت عراق برای میزبانی از سران کشورهای منطقه، گفت: بغداد میزبان کنفرانس کشورهای همسایه عراق خواهد بود که دستور کار آن همکاری مشترک برای صلح و رفع سوء تفاهمات میان برخی کشورهای منطقه است.

وزیر امور خارجه عراق اظهار داشت: ما طی سال‌های اخیر شاهد تشدید تنش‌ها میان برخی کشورها هستیم که تاثیرات مستقیمی بر عراق نیز دارد، بنابراین مصممیم با دعوت از سران کشورهای منطقه به کنفرانس بغداد به تنش زدایی و حل اختلافات کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه ایران و عربستان درحال مذاکره در بغداد درباره مسائل دوجانبه هستند، خواستار نقش آفرینی موثر این دو کشور برای کمک به حل مسئله یمن شد.

وزیر امور خارجه پاکستان نیز با استقبال از نقش بغداد برای کمک به تنش زدایی در منطقه، اظهار داشت: ما شاهد تلاش‌های دولت عراق برای کمک به رفع اختلافات میان دو کشور بزرگ و مهم اسلام و منطقه هستیم.

هنوز هیچ رسانه عراقی این خبر را تایید یا رد نکرده است.

 

 

منبع:https://mdeast.news/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟