رایزنی رئیس ستاد نیروهای مسلح مصر با «مکنزی» درباره رزمایش «النجم الساطع»

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده امریکا که به مصر سفر کرده است، با رئیس ستاد نیروهای مسلح این کشور دیدار کرد.

«محمد فرید»، رئیس ستاد نیروهای مسلح مصر و «کنت مکنزی»، فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده امریکا درباره شماری از مسائل مرتبط با رزمایش مشترک بین دو کشور رایزنی کردند.

رئیس ستاد نیروهای مسلح مصر تاکید کرد که فرماندهی کل نیروهای مسلح این کشور بر پیگیری همه فعالیت های روزانه اهتمام دارد و به آماده سازی شرایط برای همه عناصر مشترک در آموزش در اجرای همه ماموریت ها و فعالیت های آموزش محول شده می پردازد.

از طرفی دیگر مکنزی، طنینی که به واسطه رزمایش النجم الساطع در همه محافل نظامی بین المللی افتاده است را تحسین کرد و نسبت به توانایی نیروهای مسلح مصر در ساماندهی این اتفاق که یکی از مهم ترین و بزرگترین آموزش ها در منطقه خاورمیانه به شمار می رود، ابراز خرسندی کرد.

دو طرف از مراکز فرماندهی و کنترل برای پیگیری سازوکارهای همکاری که بر برنامه ریزی مشترک برای مدیریت ماموریت این رزمایش مبتنی است، بازدید کردند.

گفتنی است مکنزی و هیئت همراه برای پیگیری فعالیت های رزمایش مشترک «النجم الساطع» 2021 (ستاره درخشان) که تا 17 سپتامبر در پایگاه نظامی محمد نجیب ادامه دارد، به مصر سفر کردند.

رزمایش النجم الساطع یکی از بزرگترین رزمایش هایی است که نیروهای نظامی چند کشور در آن حضور دارند.

رزمایش النجم الساطع به طور منظم در مصر برگزار می شود و پس از امضای پیمان صلح مصر و اسرائیل آغاز شد و هر دو سال یکبار اجرا می شود.

 

منبع:https://mdeast.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟