ترکیه برای پیشگیری از ورود پناهندگان و مهاجران غیرقانونی در 34 درصد مرزهای خود دیوار کشید

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
ترکیه برای پیشگیری از ورود پناهندگان و مهاجران در 34 درصد مرزهای خود دیوار نصب کرد. 

بنا به برنامه سالیانه نهاد ریاست جمهوری ترکیه در سال 2022 میلادی، در راستای طرح ساماندهی امنیت فیزیکی مرزهای ترکیه، در 34 درصد مرزها برابر با 1005 کیلو متر دیوار امنیتی کشیده شد.
دربرنامه سالیانه نهاد ریاست جمهوری ترکیه در سال 2022 میلادی درسرفصل”خدمات امنیتی” آمده است که برای پیشگیری از عبور غیرقانونی از مرزها ، دیوار کشی انجام گرفته است. برنامه سالیانه نهاد ریاست جمهوری ترکیه در روزنامه رسمی ترکیه منتشر شده است.
دربرنامه سالیانه نهاد ریاست جمهوری ترکیه در سال 2022 میلادی درسرفصل”خدمات امنیتی” آمده است: برای مقابله با موج روزافزون پناهندگی و مهاجرت غیر قانونی در چارچوب ساماندهی امنیت فیزیکی مرزی از سال 2015 میلادی دیوار کشی در مرزهای مشترک ترکیه با ایران و عراق و سوریه آغاز شده است. مرزهای مشترک زمینی ترکیه با کشورهای همسایه 2949 کیلو متر است و در 837 کیلومتر از 1295 کیلومتر مرزهای مشترک ترکیه با کشورهای همسایه جنوبی در سالهای 2015 -2021 میلادی دیوار کشی و در 168 کیلو متر از 1182 کیلومتر مرزهای مشترک ترکیه با کشورهای همسایه شرقی نیز بین سالهای 2017-2021 میلادی دیوار کشی شده است. در چارچوب طرح خدمات امنیت مرزی نهاد ریاست جمهوری ترکیه تا ماه سپتامبر سال جاری، در 34 درصد مرزها برابر با 1005 کیلو متر دیوار امنیتی کشیده شد. طول مرزهای زمینی ترکیه با کشورهای همسایه جنوبی و شرقی 2477 کیلومتر است. نصب دیوارهای سیار به طول 73 کیلو متر در مرزهای مشترک ترکیه با ایران ادامه داشت. در طول 238 کیلومتر مرزهای مشترک ترکیه با ایران در شرق و در طول 33 کیلومتر مرزهای مشترک ترکیه با عراق دیوار بتونی مرزی و سیم خاردار کشیده شد و عملیات نصب دیوارها و کشیدن سیم خاردار مجهز به سیستم های امنیتی ادامه دارد.

 

منبع:https://www.aa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟