ابلاغ گسترده ترین تعدیلات حقوقی تاریخ امارات

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در سالروز پنجاهمین سالروز تشکیل کشور امارات، «خلیفه بن زاید»، رئیس امارات متحده عربی، بزرگ‌ترین تعدیلات قانونی در این کشور را ابلاغ کرد.

در سالروز پنجاهمین سالروز تشکیل کشور امارات، «خلیفه بن زاید»، رئیس امارات متحده عربی، بزرگ‌ترین تعدیلات قانونی در این کشور را ابلاغ کرد که شامل 40 ماده قانونی می شود.

به گزارش CNN به نقل از بیانیه رسمی حکومت امارات، این تغییرات قانونی «متناسب با خواسته‌های جامعه امارات و تحقق خواسته‌های بخش‌های متنوع در این کشور و به منظور تقویت جایگاه رقابتی این کشور در سطح جهانی» ابلاغ شده است.

این تعدیلات شامل توسعه بخش زیرساختی و قوانین مرتبط با سرمایه‌گذاری و بازرگانی و صنایع و فعالیت‌ شرکت‌های بازرگانی و حفاظت از حقوق مالکیت صنعتی و فرهنگی و ثبت شرکت‌ها و خدمات الکترونیک و قوانین مربوط به اقامت شهروندان خارجی و نیز قوانینی مرتبط با مسائل اجتماعی و امنیتی و قوانین جرایم و مجازات و بارزه با جرایم الکترونیکی و مبارزه با مواد مخدر می‌شود.

یک هیئت حقوقی متشکل از 540 کارشناس و متخصص از 50 نهاد با مشورت صد شرکت خصوصی به مدت 5 ماه بر روی این تعدیلات کار کرده‌اند.

از مهم‌ترین این قوانین به رسمیت شناختن امضای الکترونیک و اعتبار حقوقی آن به اندازه امضای دستی، تسریع در صدور گواهی‌نامه ثبت اختراع، عدم انقضای اعتبار پرونده‌های مربوط به اختلاس و حیف و میل اموال عمومی است.

همزمان با ابلاغ این تغییرات، رئیس امارات 870 محکوم در جرایم مختلف از جمله جرایم مالی را عفو کرد.

 

منبع:https://mdeast.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟