جزئیات تازه ای از حمله هوایی روز گذشته اسرائیل به سوریه از زبان یک مقام نظامی روس

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
یک مقام نظامی روسیه خبر داد که پدافند ضد هوایی سوریه 22 موشک شلیک‌شده توسط جنگنده‌های اسرائیلی در شب گذشته را منهدم کرد.

یک مقام نظامی روسیه خبر داد که پدافند ضد هوایی سوریه 22 موشک شلیک‌شده توسط جنگنده‌های اسرائیلی در شب گذشته را منهدم کرد.

آدمیرال «وادیم کولت»، رئیس مرکز مصالحه نظامی روسیه در سوریه، گفت در ساعات پایانی روز پنج‌شنبه که 6 جنگنده اسرائیلی تأسیساتی در استان‌های دمشق و حمص را هدف قرار دادند.

او گفت که در این حمله 24 موشک شلیک شد که نیروهای پدافند ضد هوایی سوریه با استفاده از سامانه پدافند پانتسر ـ اس و بوک ـ ام 2 توانستند 22 موشک را منهدم کنند.

از سوی دیگر، یک مقام امنیتی سوریه‌ای به خبرگزاری «اسپوتنیک» روسیه، گفت که این حمله به جان باختن 4 غیر نظامی و زخمی شدن 4 نفر دیگر انجامید.

به گفته این مقام سوریه‌ای 3 موشک به 3 نقطه از حومه شهر قاره در شمال دمشق و همگی به خانه‌های مردم اصابت کرده و آسیب دیدن این خانه‌ها را موجب شده است.

همزمان دیده بان حقوق بشر سوریه که دفتر آن در لندن است خبر داد که در حمله 4 نیروی حزب الله لبنان جان باخته اند.

صبح جمعه (20 اوت) خبرگزاری رسمی سوریه از حمله جنگنده‌های اسرائیلی به نقاطی در اطراف دمشق و حمص خبر داد و تأکید کرد که نیروی پدافند هوایی سوریه اکثر موشک‌ها را منهدم کرده است.

 

 

 

منبع:https://mdeast.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟