حضور دو هیات کُرد در بغداد برای مذاکره درباره حقوق پیشمرگه و بودجه 2021

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
سخنگوی معاون نخست‌وزیر دولت محلی اقلیم کردستان در سخنانی به تبیین ماموریت دو هیات کُرد در بغداد برای حل پرونده‌های مورد اختلاف با دولت مرکزی پرداخت.

«سمیر هورامی»، سخنگوی معاون نخست‌وزیر دولت محلی اقلیم کردستان در سخنانی به تبیین ماموریت دو هیات کُرد در بغداد برای حل پرونده‌های مورد اختلاف با دولت مرکزی پرداخت.

هورامی در گفت‌وگو با پایگاه خبری بغداد الیوم تصریح کرد: هیات اول درباره موضوع حقوق نیروهای پیشمرگه و تجهیز آن با مقامات دولت فدرال گفت‌وگو خواهند کرد و هیات دوم اقلیم کردستان از وزارت امور دارایی درباره سهم اقلیم از بودجه سال آتی با مسئولان ذیربط دولت مرکزی رایزنی خواهد کرد.

وی افزود: بعد از مذاکرات این دو هیات، هیاتی عالی‌رتبه از وزرا و مسئولان دولت اقلیم به بغداد سفر خواهند کرد تا به صورت گسترده درباره مسائل مورد اختلاف میان بغداد و اربیل و امکان امضای توافقی جامع برای پایان دادن به همه این اختلافات گفت‌وگو کند.

در همین رابطه، منبعی آگاه پیشتر اعلام کرده بود که هیات کُرد در این سفر، آمار و ارقام و اسناد مربوط به تعداد کارمندان اقلیم و مستندات مربوط به درآمدهای ماهانه اربیل را ارائه خواهد کرد.

 

منبع:https://mdeast.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟