پلوسی و بروز بحث درباره ترکیب کارگروه بررسی حمله به کاپیتول

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
پلوسی و بروز بحث درباره ترکیب کارگروه بررسی حمله به کاپیتول

قرار بر عضویت پنج نماینده متعلق به حزب جمهوریخواه آمریکا در کارگروه تحقیق پیرامون حمله به کاپیتول در روز ششم ژانویه است. نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از حزب دموکرات عضویت دو نامزد جمهوریخواه را رد کرده است.

 

موضوع تحقیق پیرامون حمله هواداران دونالد ترامپ در روز ششم ژانویه سال جاری به ساختمان کنگره آمریکا در دستور بررسی یک کارگروه قرار دارد.

بر اساس تصمیم کنگره آمریکا، قرار بر آن بود که حزب جمهوریخواه نیز پنج عضو در این کارگروه داشته باشد. تصمیم‌گیری درباره صلاحیت این افراد برعهده نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان است.

کووین مک‌کارتی، رهبر اقلیت جمهوریخواه در مجلس نمایندگان پنج گزینه این حزب را برای عضویت در این کارگروه معرفی کرده است.

نانسی پلوسی با عضویت دو نامزد حزب جمهوریخواه در این کارگروه مخالفت کرده است. موضوع بر سر عضویت این دو نماینده، جیم جوردن و جیم بانکس است.

پلوسی حضور این دو نماینده را برای انجام تحقیقات شفاف پیرامون آنچه در روز ششم ژانویه در کاپیتول روی داد، “مضر” ارزیابی کرده است.

کوین مک‌کارتی به تصمیم نانسی پلوسی اعتراض کرده و او را متهم به سوءاستفاده از مقام خود کرده است. رهبر اقلیت حزب جمهوریخواه در مجلس نمایندگان همچنین احتمال تحریم این کارگروه از سوی آن حزب را منتفی ندانسته است.

 

 

منبع:https://www.dw.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟