تشکیل نیرویی مشترک برای تعقیب تروریست‌ها و مجرمان در سراسر عراق

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
قرار است نیرویی مشترک از نیروهای امنیتی عراق و اقلیم کردستان برای تعقیب تروریست ها و افراد تحت تعقیب قضایی در سراسر عراق از جمله اقلیم کردستان تشکیل شود.

فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق از تشکیل مراکز و نیروی امنیتی مشترک برای تعقیب تروریست ها و افراد تحت تعقیب قضایی در سراسر مناطق عراق از جمله اقلیم کردستان خبر داد.

«تحسین الخفاجی»، سخنگوی فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق به پایگاه خبری «بغداد الیوم» گفت: پس از موفقیت های بزرگ در نتیجه هماهنگی بین دستگاه های امنیتی عراق و دستگاه های امنیتی اقلیم کردستان، تصمیمات مهمی برای تثبیت و تعمیم این موفقیت ها اتخاذ شد.

وی افزود: تصمیم گرفته شد مراکز امنیتی مشترکی با حضور نمایندگانی از نیروهای فدرال، گارد و امنیت اقلیم و نیروهای پیشمرگه تشکیل شود و این نیروها مسئولیت های مشخصی داشته باشند.

الخفاجی در ادامه تصریح کرد: این مسئولیت ها، پیگرد و تعقیب تروریست ها و افراد تحت تعقیب قضایی درون اقلیم کردستان و هر منطقه از عراق است.

سخنگوی فرماندهی ستاد عملیات مشترک در پایان تاکید کرد که این نیروهای بدون هیچ محدودیتی و به دستور ستاد عملیات مشترک فعالیت خواهند کرد.

 

 

منبع:https://mdeast.news/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟