تشکیل شورای مشترک بازرگانان عراق و عربستان

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
طی نشست اخیر شورای هماهنگی عراق و عربستان به ریاست وزیر دارایی عراق، شورای مشترک بازرگانان بین دو کشور تشکیل شد.

علی عبدالامیر علاوی»، رئیس شورای هماهنگی عراق و عربستان در نشست این شورا تاکید کرد که دولت عراق از طریق مقاله سفید به دنبال قرار دادن وضعیت اقتصادی در مسیری بوده که به حکومت فرصت اتخاذ گام های مناسب برای توسعه آن به سمت اقتصادی پویا و متنوع را دهد که فرصت های حقیقی برای زندگی کریمانه شهروندان فراهم می کند.

 

وی در ادامه افزود: این شورا به دنبال حمایت و تقویت روابط اقتصادی و افزایش حجم تجارت بین عراق و عربستان است و بر همین اساس و به دلیل تمایل و نیاز طرفین، شورای مشترک بازرگانان تشکیل شد که رشد همکاری موجود و افزایش تعامل بین نمایندگان بخش تجارت اقتصادی در راه فعالسازی حجم معاملات تجاری، صنعتی و سرمایه گذاری را برعهده خواهد گرفت.

 

از طرفی دیگر «حمید نعیم الغزی»، دبیرکل هیئت دولت عراق و هماهنگ کننده شورای هماهنگی عراق و عربستان، توضیح داد که دولت عراق سیاست گشودن چشم اندازهای همکاری به محیط عربی و بین المللی در همه زمینه ها را پیش گرفته و آن را در ضمن اولویت های برنامه وزارتی خود برای پیشرفت وضعیت اقتصادی، تجاری، صنعتی و زراعی عراق قرار داده است.

 

طی نشست شورای هماهنگی عراق و عربستان، رئیس و دو معاون شورای مشترک بازرگانان انتخاب، و پروژه های پیشنهادی از سوی اعضای شورای نیز بررسی شد.

 

منبع:https://mdeast.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟