العامری: در سال 2022 خبری از سلاح بی ضابطه نخواهد بود

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
هادی العامری تأکید کرد که پس از خروج نیروهای امریکایی از عراق اثری از سلاح بی ضابطه در خیابان‌ها نخواهد بود و در غیر این صورت مسئولیتش را شخصا به عهده می‌گیرد.

«هادی العامری»، رئیس ائتلاف فتح، تأکید کرد که با خروج نیروهای امریکایی از عراق دیگر سلاح بی ضابطه در این کشور نخواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری «العهد» العامری در سخنان خود در مرکز گفت‌وگوی رافدین، گفت که گروه‌های مسلح عراقی ضد حکومت و نهادهای حکومتی نیستند و افزود که همه جنگ‌هایی که نیروهای حشد علیه داعش وارد آن شدند به دستور مستقیم فرمانده کل نیروهای مسلح بود.

او درباره بازداشت «قاسم مصلح»، فرمانده ستاد الانبار نیروهای الحشد الشعبی، گفت که نحوه اجرای بازداشت وی اشتباه بود چون به لحاظ تشکیلاتی حکم بازداشت وی بایست توسط حفاظت اطلاعات حشد و نه دستگاه اطلاعات دیگری اجرا می‌شد.

رئیس سازمان بدر تأکید کرد که حضور نیروهای مسلح در خیابان‌های بغداد پس از ماجرای بازداشت مصلح کار گروه‌های مسلح نبود.

العامری تأکید کرد که تا پایان سال جاری میلادی نیروهای نظامی امریکایی باید از عراق خارج شده باشند و افزود که پس از آن در سال 2022 اثری از سلاح بی ضابطه در خیابان‌های عراق نخواهد بود و اگر سلاح بی ضابطه در کشور دیده شد مسئولیتش را شخصا به عهده می‌گیرد.

او همچنین گفت که دولت موظف به تأمین امنیت انتخابات است و برای حل مشکلات عراق هیچ راهی جز انتقال مسالمت‌آمیز قدرت وجود ندارد.

 

منبع:https://mdeast.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟