احتمال انتخاب برهم صالح به عنوان دبیرکل اتحادیه میهنی کردستان

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
«آریز عبدالله» عضو شورای رهبران اتحاد ملی کردستان، از احتمال انتخاب «برهم صالح» رئیس جمهور عراق به عنوان دبیرکل اتحادیه میهنی کردستان خبر داد.

یک عضو شورای رهبران اتحادیه میهنی کردستان از اسامی احتمالی دبیر کل و معاونان اتحادیه میهنی کردستان خبر داد.

«آریز عبدالله»، عضو شورای رهبران اتحاد ملی کردستان، از احتمال انتخاب «برهم صالح»، رئیس جمهور عراق به عنوان دبیر کل اتحادیه میهنی کردستان و بافل طالبانی و لاهور جنگی به عنوان دو معاون وی خبر داد.

وی هم چنین به نامزد شدن عماد احمد و رفعت عبدالله برای دبیر کلی و معاونت آن در اتحادیه میهنی کردستان خبر داد اما اشاره کرد که مشخص نیست کدام یک از آنها دبیر کل و معاون خواهد شد.

«فرید اسسرد» رئیس کمیسیون اصلاح ساختار داخلی اتحادیه میهنی کردستان درباره نامگذاری شخص اول حزب به عنوان رئیس یا دبیر کل خبر داد که در نهایت عنوان دبیر کل انتخاب شد.

قرار بود اوایل هفته نشست دوم اتحادیه میهنی کردستان برگزار شود که به علت حضور برهم صالح و لاهور جنگی در نشست اقتصادی داووس به تعویق افتاد، به گفته رئیس کمیسون اصلاح ساختار داخلی اتحادیه نشست دوم در چهارشنبه برگزار خواهد شد.

کنگره چهارم اتحادیه میهنی کردستان جزئیات ساختار داخلی این اتحادیه با 76 ماده را بررسی نکرد بلکه با اغلبیت آرا با آن موافقت شد و قرار است در نشست این اتحادیه اصلاح شود.

رئیس کمیته اصلاح ساختار داخلی اتحادیه میهنی کردستان در این باره گفت: «از آنجا که بسیاری از مواد این نظام حذف شده است یا مواد جدیدی به ان اضافه کردیم تا پایان اصلاح آن تعداد مواد نظام داخلی اتحادیه مشخص نمی شود.»

نشست دوم اتحادیه میهنی کردستان در چهارشنبه برای بررسی مواد نظام داخلی اتحادیه میهنی کردستان برگزار خواهد شد.

 

منبع:https://mdeast.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟