جامعه اسرائیل بیمار «تجاوز های جنسی»

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید

به دختر جوان شانزده ساله ای توسط ٣٠ مرد در اتاق هتلی در الیات(Eilat) در اواسط ماه اوت تجاوز می شود. بعضی ها از این صحنه فیلم برداری کردند تا آنرا در شبکه های اجتماعی به نمایش بگذارند. این تجاوز دسته جمعی کشور را تکان داد و جنبش بی سابقه ای را بوجود آورد. ورای خشم و برآشفتگی، فمینیست ها ریشه خشونتی را زیر سوال می برند که همچون قانقاریا جامعه را فراگرفته است.

در اعلام جرم دادستان که در ٢ سپتامبر منتشر شد، از « جو مهمانی و جشن» صحبت شده است. یا اینحال آنچه در ١٢ ماه اوت در اتاق ٢٠۶ Red Sea Hôtel، هتل کوچکی در مرکز الیات ، شهر ساحلی دریای سرخ، اتفاق افتاده منزجر کننده و موجب ترس و وحشت است.بنطر دکتر P. ، روان پزشکی در تل آویو :« تجاوز دسته جمعی ٣٠ مرد به یک دختر جوان ١۶ ساله نشاندهنده شکاف های عمیق جامعه ای گرفتار ” نرینگی ” و ” مردسالاری ” بیمارگونه است که اجازه می دهد تصور شود که مرد ها اجازه هر کاری را دارند»(١). انجمن «مرکز بحران تجاوز» ، این عمل را « تهوع آور» خوانده است و آنرا نماد آنچیزی می داند که ایلانا وایزمن، فمینیست، « نرینگی مسموم» می نامد.

ویدئو هائی بر روی شبکه اجتماعی

دختر جوان کاملا مست است وقتی بهمراه یکی از دوستانش به این مردها در کنار استخر هتل Red Sea Hôtel برمی خورند. براساس گزارش دادستان، تصاویر دوربین مدار بسته هتل که توسط پلیس مشاهده شده اند نشان می دهند که مصرف الکل برای افراد نابالغ در این هتل «عادی» بوده، امری که موجب دستگیری مدیر هتل شده است.

دختر جوان که مشتری هتل نبوده تقاصای رفتن به دستشوئی می کند و مردها او را به اتاق برده و به او تجاوز می کنند. یکی از منابع نزدیک به تحقیقات به روزنامه هاآرتص می گوید:« خبر در راهرو می پیچد که دختر جوانی لخت اینجاست که می شود با او خوابید و بدین ترتیب مگس ها از هر طرف جمع می شوند تا از فرصت استفاده کنند».

 

منبع:https://ir.mondediplo.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟