اظهارنظر وزیر شهرک‌نشینی‌های رژیم درباره اشغال غزه

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید

«زاخای هنگبی»، وزیر امور شهرک‌نشین‌های رژیم هفته گذشته در اظهار نظری اعلام کرده رفته رفته تسخیر نوار غزه برای رژیم صهیونیستی به امری اجتناب ناپذیر مبدل می‌شود. وی تأکید کرد این تنها راه مقابله موثر با حماس است. هنگبی در این باره گفت: «ما نهایتاً باید بر غزه مسلط شویم زیرا روزی فراخواهد رسید که دیگر نمی‌توانیم تحمل کنیم. روزی که موشک‌ها و راکت‌های زیادی از غزه به سوی ما می‌آید و شهروندان اسرائیلی دیگر پذیرای وضع موجود نیستند.»

هنگبی به شبکه 24 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: «ماهیت سازمان‌های تروریستی بدین ترتیب است که آرامش آنها محدوده مشخصی دارد و نمی‌توانند آرام باقی بمانند. گاهی به دلیل توهماتشان بی‌قرار می‌شوند و گاهی نیز به دلیل سرخوردگی‌هایشان.» هنگبی همچنین اعلام کرده که منظورش از تسخیر غزه، تصرف این منطقه و کنترل جان دو میلیون نفر نیست، زیرا در این صورت نهایتاً رژیم صهیونیستی ناچار از ترک غزه خواهد شد.

به نظر‌ می‌رسد اظهارنظر این وزیر کابینه وحدت ملی رژیم صهیونیستی در شرایط فعلی چندان محلی از اعراب ندارد و اساساً رژیم که دچار اختلافات داخلی سیاسی است، نمی‌تواند چنین تصمیم بزرگی را برای حمله گسترده علیه غزه اتخاذ کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟