می خواهند کشور را در شرایط جنگی وارد انتخابات 2023 کنند

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
احمد داوداغلو، رهبر حزب آینده ترکیه در مصاحبه با تلویزیون اینترنتی روزنامه قرار این کشور با اشاره به نارضایتی طبقات محافه کار و ملی گرا از جناح حاکم احتمال شکست این جناح در انتخابات پیش رو را بالا دانست.

داوداوغلو با اشاره به فشارها به جناح مخالف برای اعلام کاندیدای ریاست جمهور اعلام زودهنگام کاندیدای ریاست جمهوری از سوی این جناح را اقدامی نادرست دانسته و سیاست موجود سکوت در مورد کاندیدای مدنظر را سیاست درستی دانست. او همچنین از احتمال افزایش اختلافات در جناح مخالف با نزدیک شدن به انتخابات و آغاز بحث های پس از انتخابات مربوط به سیستم حکومتی پس از پیروزی جناح مخالف خبر داد.
داوداوغلو با اشاره به لایحه ریاست جمهوری در مجلس برای مجوز دو ساله عملیات نظامی در شمال سوریه و عراق گفت: اینکه این طرح را دو ساله ارائه کرده اند دو دلیل میتواند داشته باشد؛ یا این که نسبت به داشتن اکثریت در مجلس در سال آینده نگران هستند و یا این که میخواهند به هنگام انتخابات ریاست جمهوری در سال 2023 کشور را وارد در شرایط جنگی کنند.
داوداوغلو با اشاره به بحث پرونده ترکیه در کمیسیون اروپا در 30 نوامبر گفت: در حالی که زمانی اروپا رئیس این کمیسوین و ستاره آن بود اما امروز شاهد این هستیم که پرونده ترکیه در آن به بحث و مذاکره گذاشته خواهد شد. این چیزی جز ننگ و خجالت نیست.

 

 

منبع:https://mersadcss.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟