بیانیه جدید عراق درباره خروج نیروهای رزمی ائتلاف بین‌المللی

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید

مرکز اطلاع‌رسانی امنیتی عراق بیانیه‌ جدیدی درباره خروج نیروهای ائتلاف بین‌المللی از عراق صادر کرد.در بیانیه مرکز اطلاع‌رسانی امنیتی عراق آمده است، نیروهای ائتلاف بین‌المللی تجهیزات جنگی خود را در چارچوب پایان ماموریت رزمی خود تحویل طرف عراقی دادند.

در ادامه این بیانیه آمده است، در تداوم نتایج گفت‌وگوهای راهبردی و پیگیری اجرای توافق عراق با ائتلاف بین‌المللی برای خروج کامل نیروهای رزمی این ائتلاف از عراق و آغاز فعالیت مستشاران، کمیته فنی و نظامی عراقی که در آن مشاور امنیت ملی، جانشین فرمانده عملیات مشترک، معاون رئیس ستاد مشترک ارتش و شماری از فرماندهان و کمیته اطلاع‌رسانی امنیتی حضور داشتند، از پایگاه هوایی عین الاسد در استان الانبار بازدید کردند.

مرکز اطلاع‌رسانی امنیتی عراق در ادامه افزود: این کمیته از همه اماکن نگه‌داری تجهیزات و لوازم لجستیک بازدید و از مناطقی که در اختیار نیروهای ائتلاف بین‌المللی قرار داشت، دیدن کرد و در جریان برخی دستگاه‌ها و تجهیزاتی که نیروهای ائتلاف شروع به تحویل آن به ارتش عراق، دستگاه مبارزه با تروریسم و فرماندهی مرزبانی کردند، قرار گرفتند.

در پایان این بیانیه آمده است، این هیات عراقی بر فعالیت اساسی نیروهای باقی مانده ائتلاف بین‌المللی در مشورت‌دهی، کمک و توانمندسازی نیروهای امنیتی عراق تاکید کردند.

 

منبع:https://mdeast.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟